تفاوت قفسه سوپری و هایپر

تفاوت قفسه سوپری و هایپر

فرق قفسه سوپری و هایپر مارکت چیست؟

تفاوت قفسه سوپری و هایپر, سوپر مارکت یک فروشگاه بزرگ می باشد که خریداران کالاهایی که به صورت سیستماتیک در قفسه ها چیده شده اند را انتخاب می کنند.

محصولات مشابه در نزدیکی هم قرار گرفته اند که هنگام مقایسه محصولات مختلف ، قبل از تصمیم گیری در مورد کالای مورد نظر ، امکان خرید آسان را در اختیار خریداران می گذارد.
علاوه بر این ، محصولات روی قفسه ها دارای برچسب قیمت هستند که به خریداران کمک می کند بسته به قدرت خرید خود تصمیم بگیرند که کدام کالاها را انتخاب کنند.

تفاوت قفسه سوپری و هایپر
هایپرمارکت چیست؟

هایپر مارکت در دسته فروشگاه های خیلی بزرگ قرار دارد و از سوپر مارکت معمولی بزرگتر و دارای تنوع کالایی بالایی می باشد.
فروشگاه های خرده فروشی کلیه کالاهایی را که شامل لوازم الکترونیکی ، مواد غذایی است. مبلمان ، مواد غذایی و اسباب بازی های دیگر که به مشتریان امکان می دهد شرایط مورد نیاز خود را در زیر یک سقف برآورده کنند.

تفاوت بین هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها

 

اندازه هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها

سوپر مارکت ها مراکز خرید بزرگتری محسوب می شوند که کالاهای مختلفی را در زیر یک سقف به مشتریان خود می فروشند.

اندازه آنها تحت تأثیر این واقعیت است که آنها انواع مختلفی از یک محصول خاص را ارائه می دهند که در نتیجه تعداد قفسه ها افزایش می یابد.

با این حال ، سوپر مارکت ها بزرگتر از یک سوپر مارکت معمولی هستند. علیرغم داشتن قفسه هایی که حاوی انواع مختلفی از یک محصول خاص هستند ، فروشگاه های بزرگ دارای فروشگاه های دپارتمانی هستند که محصولات مختلفی را ذخیره می کنند.

قیمت ها در فروشگاه ها

خرده فروشی محصولات با قیمت متوسط ​​در یک هایپرمارکت که باعث ترغیب بسیاری از افراد برای خرید کالاهای موجود در این فروشگاه ها می شود. این فروشگاه ها محصولات با قیمت های کم تخفیف نسبت به سایر فروشگاه های موجود در همان صنعت ارائه می دهند.
سوپر مارکت ها محصولات خود را با قیمت های قابل توجهی بالاتر از فروشگاه ها و سایر فروشگاه های خرده فروشی موجود در اطراف ارائه می دهند.

آنها تمایل دارند تا پیشنهاد خرید خود را به مشتریان خود تجربه خرید اجرائی را شارژ کنند.

دکوراسیون داخلی برای هایپرمارکت و سوپر مارکت 

دکوراسیون داخلی در یک سوپر مارکت با رنگ ها و گرافیک های خاص بسیار جذاب است.

برخی از گرافیک ها و رنگ هایی که در یک سوپر مارکت مورد استفاده قرار می گیرند ، محصول یا شرکت مشابهی را معرفی می کنند که یک روش بازاریابی است.
دکوراسیون داخلی یک هایپرمارکت نسبتاً جذاب است. از نظر ظاهری جذابیتی ندارند و بیشتر به جای یک مرکز خرید بیشتر به یک انبار شبیه می شوند.

خدمات و تجربه مشتری

یکی دیگر از عوامل تمایز بین یک سوپر مارکت و یک هایپرمارکت این است که یک سوپر مارکت خدمات گرم ارائه می دهد و دارای یک تماس شخصی است. علاوه بر این ، سوپر مارکت ها چشم انداز گرم و دلپذیری را جذب می کنند که تعداد زیادی مشتری را به خود جلب می کند.
از طرف دیگر ، سوپر مارکت ها لمس شخصی و خدمات گرم یک سوپر مارکت ارائه نمی دهند که باعث می شود تعداد زیادی مشتری جذب نشوند. نگاه یک انبار تجربه مشتری اجرائی را به خریداران ارائه نمی دهد.

تعداد و تنوع کالاها

شناخته شده است که سوپر مارکت ها تعداد زیادی از محصولات مشابه را برای پوشش تعداد زیادی از مشتریانی که همان محصول را خریداری می کنند ، جمع می کنند.

همچنین کالاهای مصرفی سریع (FMCG) در مقادیر زیادی و انواع مختلفی ذخیره می شوند.
تعداد سهام شرکت هایپرمارکت محصولات مشابه و انواع مختلف. کالاهای مصرفی سریع در حال حمل در hypermarkets در مقایسه با کالاهای موجود در سوپر مارکت ها موجود است.

پیشنهادات فصل جشن

در فصول فصلی ، در سوپر مارکت ها هیجان زیادی به وجود می آید زیرا ضمن معرفی جنبه های دیگری مانند بازی ها ، دکوراسیون خود را افزایش می دهند.

این محصولات با نرخ های کم تخفیف و از این رو تعداد زیادی مشتری جذب می شوند.
در یک ایام تعطیلات هایپر مارکت هیجان زیادی وجود ندارد زیرا آنها تبلیغات و استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتری برای خرید محصولات خود ندارند.

زواید

سوپر مارکت ها استراتژی های خود را با ریزه کاری های زیادی طراحی می کنند که در جهت جذب مشتری با انگیزه ایجاد پول در هزینه محصولات شرکت طراحی شده است.

سوپر مارکت ها در فشار مشتری برای صرف سکه اضافی بسیار پرخاشگر هستند.
از طرف دیگر ، هایپرمارکت ها کمتر از خرده فروشی ها خرده فروشی دارند زیرا انگیزه های آنها باعث می شود مشتریان با هزینه های یارانه ای به کالاهای مختلف خانگی دسترسی پیدا کنند.

انگیزه هایپرمارکت تشویق پس انداز بیشتر در بین مشتریان است.

رزرو

اگرچه افزایش تعداد سوپر مارکت ها در سرتاسر جهان کمک می کند زیرا مشتریان به کالاهایی که زیر یک سقف دسترسی دارند ، کمک می کنند ، اما تعداد قابل توجهی از اقتصاددانان و افراد بازرگان مخالف این مدل تجارت هستند.
هایپرمارکت ها کالاهایی با تخفیف ارائه می دهند که وجود سایر خرده فروشی های کوچک در همان منطقه را تهدید می کند.

و در آخر

امیدواریم از خواندن این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

به شما پیشنهاد می کنیم تا دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده بفرمایید.

تماس: 09152361402 – 09215243004 – 05132454542

اینستاگرام: foolad_moshabak

واتساپ: 989152361402

حجره اینترنتی: شرکت فولاد مشبک شرق

ساعت کاری: 8 صبح الی 17 عصر

آدرس: مشهد ، شهرک صنعتی ، جاده کلات ، کوشش شمالی 9 ، پلاک 205

مدیریت: سید حمیدرضا جوادی


قفسه بندی انبار در مشهد , تولید قفسه فروشگاهی در مشهد, قفسه دست دوم در مشهد, تولید قفسه فروشگاهی در مشهد , فروش قفسه انباری در مشهد , قیمت قفسه فروشگاهی در مشهد , تولید قفسه انباری در مشهد , بهترین قفسه فروشگاهی در مشهد , آدرس قفسه فروشگاهی در مشهد , شماره قفسه فروشگاهی در مشهد , قیمت قفسه انباری در مشهد , قفسه فروشگاهی در مشهد , قفسه انباری در مشهد , شرکت فولاد مشبک شرق در مشهد , فروش قفسه انباری در مشهد , قیمت قفسه سردخانه در مشهد , تولید قفسه انباری در مشهد , خرید قفسه سردخانه در مشهد , فروش قفسه سردخانه در مشهد , شرکت فولادی صنعتی فولاد مشبک شرق در مشهد , بهترین شرکت قفسه در مشهد , فروش قفسه فلزی در مشهد , قیمت قفسه فلزی در مشهد , خرید قفسه فلزی در مشهد , تولید قفسه فلزی در مشهد , فولاد مشبک در مشهد , تولید قفسه بندی تجهیزات فروشگاهی در مشهد , قفسه بندی در مشهد , فولاد مشبک شرق , تولید راک صنعتی در مشهد , فروش قفسه صنعتی در مشهد,فولاد مشبک شرق ,فولاد مشبک, قفسه فروشگاهی ,قفسه انباری ,راک صنعتی ,قفسه, سید حمیدرضا جوادی ,قفسه سوپری ,قفسه پیچ و مهره ای, تجهیزات فروشگاهی ,رگال,قفسه بندی ,قفسه گالوانیزه, قفسه خودایستا و یک طرفه,قفسه دو طرفه, شلف ,قفسه انباری سبک قفسه انباری نیمه سنگین ,قفسه انباری سنگین ,قفسه طرح ترک,
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.